SIK SORULAN SORULAR

1. Neden üye olmalıyım? Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?


Blossom.com.tr’ye üye olmadan da ziyaretçi kimliği ile alışveriş yapabilirsiniz. Ancak siparişlerinizin takibini sistem üzerinden yapabilmeniz ve siparişiniz ile ilgili sizinle gerekli durumlarda iletişime geçilebilmesi, sipariş statü güncellemelerinin tarafınıza iletilebilmesi ve mevcut kartlarınızı kaydedebilmeniz için üyelik oluşturarak alışveriş yapmanızı öneriyoruz.




2. Nasıl alışveriş yapabilirim?


Blossom.com.tr sitesine üye girişi yapmadan da hemen alışverişe başlayabilirsiniz. Beğendiğiniz davetiye modelinin, adet bilgisini girdikten sonra sepetinize ekleyebilir, alışveriş sepeti sayfasında notlar bölümünden davetiye metin bilgilerini girdikten sonra teslimat ve ödeme bilgilerini doldurarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.




3. Şifremi unuttum, Ne yapmalıyım?


Üyelik girişi bölümünden “şifremi unuttum” butonuna tıklayınız. Sistemimize üyelik oluşturduğunuz e-posta adresini girmeniz durumunda yeni şifreniz e-posta adresine gönderilecektir.




5. Hangi ülkelerden alışveriş yapabilirim?


Blossom.tr sitesi sadece Türkiye içinde gerçekleştirilecek gönderiler için uygundur. Türkiye dışındaki bir ülkeden sipariş vermek için lütfen Blossominvitation.com sitesini ziyaret ediniz.




4. Ödeme nasıl yapacağım? Ödeme seçenekleri nelerdir?


Blossom, online alışverişlerde aşağıdaki ödeme yöntemlerini kabul etmektedir.

- Visa

- Mastercard

- American Express




6. Minimum sipariş adeti nedir?


Davetiye modellerinin minimum sipariş adetlerinde farklılık olabilir.

Ürün içerik sayfasında, minimum sipariş adetleri belirtilmiştir. Belirtilen minimum sipariş adeti, belirtilen model için geçerlidir. Birden çok davetiye modelini birleştirip sipariş veremezsiniz.




7. Davetiye tasarımını veya rengini değiştirebilir miyim?


Davetiye tasarımı veya renginde herhangi bir değişiklik yapılamaz. Sadece kişiye özel logo ve davetiye metin bilgileri tasarımında değişiklik yapılabilir.




8. Davetiye metin bilgilerini belirtmeden sipariş verebilir miyim?


Davetiye metin bilgilerini belirtmeden sipariş verebilirsiniz. Siparişinizi oluşturduktan sonra bilgilerinizi support@blossominvitation.com mail adresine gönderebilirsiniz.




9. Davetiye metni tasarımını nasıl göreceğim?


Davetiye metin bilgilerininizi girip, siparişinizi tamamladıktan sonra tasarım ekibimiz 24 saat içerisinde belirttiğiniz mail adresine davetiye tasarımınızı gönderecektir. Tasarımı onayladıktan sonra siparişinizin üretimine başlanacaktır.




10. Kendi logo tasarımımı, siparişte kullanılması için size gönderebilir miyim?


Siparişinizi tamamladıktan sonra, support@blossominvitation.com mail adresimize logo tasarımınızı ve davetiye metni taleplerinizi gönderebilirsiniz.





E-BÜLTENİMİZE KAYDOLUN

  • ig
  • fb
  • wh
  • ücretsiz_teslimat

© Copyright 2019 Blossom.com.tr

0